"Everything i do, reminds me of you.."

Var på gymet med Mela & brände kalorier innan, gött som fan! Boxades & det måste vara min favorit träning of all Times! Få ut ilska, frustration, förtvivlAn på en som bara står & tar emot! Underbart! I morgon blir det boxning i gruppträning, Pia som är ledaren är så jävla grym på att vara instruktör, älskar hennes träningsätt & motivations boostning!:) Efter träningen drog jag ut till Dyne, till K&N för mys kväll med film & hemma gjord choklad. Har precis duschat & har krupit upp i soffan & bara slappar & bara är. Så skönt. En sak som inte är lika skön är att vad jag än gör, vad jag än är & vad jag än säger så påminds jag om A. Exempel; Svettig efter gympasset lånar jag duschen hos K, i duschen uppfylls jag om minnen om en mindre trevlig kväll. En kväll som kunde vart jävligt trevlig, men jag & A bråkade kvällen igenom, gap, skrik & tårar! Jag bad A följa med mig in i duschen för att prata, det var tidigt på kvällen, men samtalet i duschen urartade & kvällen blev förstörd.... Igår när jag var hos Tk, gick jag till bakgården & ställde mig & tittade upp mot skjulet. Där jag & A knullade mot väggen på Midsommarafton, en kväll som faktiskt var bra & trevlig... Skitsamma. Allt som är i min vardag påminner om honom. En dag kanske minnena blir vagare... Men det kommer ta tid, en sjuhelvetisk läkeprocess. Kärlek gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0