"Engagement, drunkness & love"

Nu har det hänt. Kärleken slog ner som en blixt & allt går i en rasande takt, precis som jag gillar. Jonathan & jag har förlovat oss, den 11/11/11 på fyllan. Känns hur jävla bra som helst!

Både jag och Jonathan resonerar lika dant, varför vänta med saker & ting när det bara känns så jävla rätt? Så många väntar och diskuterar, men varför egentligen? Vet man vad man betyder för varandra så är det bara att köra all in, finns ingen anledning att vänta.

Jonathan sa dom tre magiska orden tll mig häromdagen när vi skulle sova, och fan vad det kändes bra. Jag behöver verkligen J i mitt liv och han gör mig så glad. J är en otroligt vacker människa på alla plan, så jag har verkligen hittat mannen som jag väntat så länge på.


Älskling/jag.


Kommentarer
Postat av: Gustav

Haha wtf! Grattis på er, DÅ!! :P

2011-11-13 @ 02:16:20
Postat av: Fia

Känns de rätt så varför vänta? de gjorde inte vi heller,folk får tycka va dem vill man skall följa sitt hjärta=)



GRATTIS till er båda gumman<3

Love//Fia

2011-11-13 @ 10:33:53
URL: http://dollie.bloggplatsen.se/
Postat av: Karin

Härligt ewa!! vad roligt för dig!! grattis! vad glad ja blir!

2011-11-20 @ 08:44:21
URL: http://orrgattu.blogspot.com/
Postat av: Kul

Fan, han var inte så go i längden ändå eller? Men varför vänta...

2012-01-06 @ 04:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0