Srf 2011 avverkad---- Srf 2012 nedräkningen har börjat....

Srf kom och den försvann. Ett år av väntan och nu har väntan börjat igen. Tiden går så jävla fort när man har så enormt kul, finns ingenting som går att jämföra med att vara på festival. Alla fantastiska människor man träffar, alla vänner man bara kanske träffar en gång om året, alla grymma band man (kanske!?) lyckas se, alla mängder booze man hinkar i sig (som emellan åt är sjukt jobbigt att få i sig). Festival is Fucking Fantastic!

EN sak har dock blivit annorlunda de senaste åren... Jag ligger inte på festival.Känner att det inte ger mig ett skvatt, föredrar att sitta i goda vänners lag och dricka och ha det kjempe grejt tillsammans. Hade möjligheten ett par ggr att ha trekant, men jag tackade vänligt men bestämt nej tack. Haha! Tänkt er att JAG tackar nej till ett sådant delikat erbjudande... Det var som en polare sa igår över en kopp kaffe; "Fan Ewa, du har nog börjat bli vuxen.." Hrmm... Fan jag fick nog motvilligt erkänna att det har nog fan med det att göra. Innan om åren så spelade det inte ngn roll när var och hur, bara killen i fråga var läcker och ett sk PK. (Potentiellt Knull) Tiderna förändras, bara att gilla läget!

Nu riktar jag in mig på Metaltown som kan ha den sjukt jävla bästa line upen EVER! Deicide, jag säger bara Deicide. Fy fan vad bra det kommer bli!!!! Sitter i väntan på om jag har Gästlista med Cradle Of Filth eller inte, svar kommer nog under dagen eller i morgon...

Up The Irons!

/Rock n Rollers på Srf 2011!

Kommentarer
Postat av: Selassie

Ok, Sorensen.. jag skall borja lasa din bloggejavel, da min egen ligger nere... ja, det ar en sasongsblogg kan man saga. Men i november kommer den igen laddad med ful-glogg, King Diamond och Jackie Svartenbrandt.



Tills den gildklimpen dimper ned pa internet med valdsamt dunder, sa blir det din blogg som jag kigar pa. Dels for att jag missade SRF11, fast Halford var ju latt battre back in SRF02 och SRF04... (fast 04 ar mer ryktesvagen... joda, jag var dar men jag var full som en japansk tunnelbanevagn, och hade en gotlansk tonarsslampa som forsokte ata av mitt ansikte... )



En annan dag skall jag se till att ge dig en julklapp, mensomsagt.. fel sasong!

2011-06-16 @ 19:09:50
URL: http://javlajulblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0