"Provsugning & Silikonrattar"

Sex och samlevnad!

Under loppet av ett dygn har jag fått den angenäma möjligheten att få somna med ett nyopererat silikonbröst inkupad i min hand OCH fått höra ett erbjudande om en sk "Provavsugning"......

Sitter här hemma hos Martina och diskuterar kukar och kukstorlekar. Martina utbrister; "Va fan, jag gillar att suga små kukar"... " Jag tittar lite förebrående på martina och frågar "Men hur kommer det sig, jag älskar att suga stort. Martina; "Njae, alltså det är ju mindre jobb!!!!" Hahhaa! Jag vänder mig omm och tittar på Martin och säger att; "Martin har en riktigt fin kuk", Martina vänder sig mot Martin" Men, då kanske man kunde få provsuga lite?!" Hahaha! 

Welcome to the faboulus life of mine and my friends!


TCB!



Kommentarer
Postat av: Erzebeth

WTF! Provavsugning???? Var kom den ifrån????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0