"Crazy Crazy Nights!"

DEEEEEECCCIIIIDEE!!!!!!!!!

Då fan var Metaltown øver & en helt galen helg & semester ær øver! Spriten har flødat & jag lyckades se de band jag ville se, det stora dragplåstret før mig var ju då sjælvklart Deicide! Førsøkt se dom i flera år och som många av er vet så stæller dom jæmt in. (Av ngn vidunderlig anledning) Var æckligt bra!

Insåg en sjuk grej igår,  de tre festivaler jag varit på under de senaste två veckorna ( Muskelrock,Srf & Metaltown) har jag inte betalat en spænn før. Infør Muskelrocken så vart Joel magsjuk och jag fick hans biljett, på Srf fick jag en gratis 3 dgrs biljett av en nyfunnen væn som lirar i Dimmu Borgir (Tack åter igen G) och på Metaltown så hade jag gæstlista med Cradle Of Filth=) (Tack P) Ibland så har man flyt.

Nu ær man tyværr back in Buissness på jobbet i Norge och det var riktigt tungt att komma tillbaka igår... Øvertiden flødar och nu ska jag børja mitt HELT bostadsløsa liv och bo i bilen! Jag klagar inte, tycker det ska bli sjukt skønt, ær lite av en friluftsmænniska och jag ska hitta en nice camping dær jag ska husera=) Återkommer om det.

Ska nu bege mig hem till Alexzanhoe och ta mig en dusch, æta lite, och sen bege mig mot en sovplats någonstans in the middle Of now where;)

Ha de Dudes!

/E

(Bild kommer senare, sitter på jobb och skriver blogg inlægg, måste vara lite respektabel och inte spara ner kissbilder och annat(har slutat jobba, men endå, ær på chefens dator:P))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0