"Mother"

"Mother
Tell your children not to walk my way
Tell your children not to hear my words
What they mean
What they say
Mother
..."

(Danzig-"Mother")


In the Bygd/Rottne i dom mörka skogarna i Småland!

Hos min älskade mor och myser till det. Sjukt skönt att umgås med mamma på tu man hand, sällan man gör det!
Mamma kom och hämtade mig i morse och sen uträttade vi lite ärenden och åkte och handlade på Ica Maxi på Norremark 6 sen hem till mor. 
Fan, körde förbi ett företag där en speciell människa jobbar och självklart var människan ute och tog en cigg när jag körde förbi. Mitt hjärta hoppade ut ur mitt bröst och in igen, andningen blev lite jobbig, och det enda jag tänkte på var "Andas Ewa"... Vissa sår läker aldrig... Men det är bara att bita ihop. Kanske en dag kommer det läka och jag kommer bli befriad från den besvikelse och sårbarhet den människan fick mig att känna.....

Yeah yeah, hur som helst så åkte vi hem hit & vårstädade altanen och gjorde det jätte fint, mamma hade köpt nya växter på Plantagen, och så några fräscha dukar och woooops, så var altanen som ny=) Sen kom Lollo & hälsade på, hon hade vart med om en jävla pärs idag, så vi mös till det på altanen med kaffe och kakor. Sen tog vi en skön promenad i Rottne skogarna i sen eftermiddags sol. Mamma har ju blivit ordinerad att vara ute och gå i 30 minuter per dag pga hjärtat. Det krävdes lite övertalning av mig och Lollo,men till slut så fick mamma lilla känna sig besegrad:P

Har inte pluggat ett skit idag, känner att jag hamnat lite på efterstjälken. Men jag ska ta igen det när jag går och lägger mig, blir att lägga sig tidigt, för att min uppsats som handlar om Socialpsykologi ska bli klar! Har skrivit en hel del, men jag måste skriva till lite mer och göra fin justeringar bara.

Har ätit våfflor nu så jag tror jag ska spy... Onyttigt påhitt det dära alltså..


Nu är det fan dax att ta kvällstabletterna, börjar känna trycket i käken, så jag måste ta dom innan smärtan strikes with full force!

Hail!


Mamma gör det sista=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0