"I wanna know what love is"

"I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me
Aaaah woah-oh-ooh" [.....]

(Klyschigt, jag vet;P)

Jag har en idé!

Ideén som kanske gör att jag kommer träffa mitt livs kärlek;)
Den går ut på att jag kommer skriva en kontaktannons här i min blogg ikväll, & eran uppgift där ute som läser min blogg är att möjligtvis hjälpa mig=) Om ni kanske har någon vän, någon släkting, något ex eller möjligen ni själva som skulle känna er intresserade av en dejt med mig! Känner att detta är en bättre idé än att bli medlem i massa jävla dejt chatter på nätet, har inte mycket övers till det.

Vem jag är som person?
*En utåtriktad glad tjej med många grejer igång jämt.
*Spontan & impulsiv
*Snygg och jävligt mysig tjej;)

Vad är Sörensens intressen?
*Gillar att åka på festivaler & konserer då musik är en mycket stor del av mitt liv, skulle nog vilja påstå att musik är HELA mitt liv. Föredrar hårdrock/ metal, lyssnar dock gärna på mycket annat så som blues, soul och jävligt skitig rock n roll!
*Spelar gitarr,bas,piano & my main instrument sång
*Umgås med vänner & mama
*Kroppskonst, såsom piercingar och tatueringar
*Matlagning

Vad för sors kille söker jag?
*Snygg,vackra ögon väger tyngst,varm, ärlig, genuin människa. Sjukt rolig så man kan dela en jävla massa skratt! Karisma & utstrålning och MÅSTE vara pratglad som jag:P
Gärna musikintresse. Tatueringar och/eller piercingar är att föredra. Långt hår/rakad.
Normalbyggd/smal.  Gärne se bad ass ut, men ha ett stort hjärta:P

Hur som haver, skulle någon/eller kanske JUST DU känna sig passa in i denna annons, skicka gärna iväg ett mail på [email protected]  ,skriv några rader om dig själv och en bild så kanske det blir just du och jag som sitter vid en solnedgång i sommar;)


Maybe the Girl in your dreams?!;)



Kommentarer
Postat av: ronny nilsson

va fan du vet väl att jag finns eller har du glömt bort mig jag har iallafall ett stort hjärta och pengar till hus o vove tingeling ps läs min kommentar till ditt sexinlägg

2010-03-23 @ 23:36:44
URL: http://belluspekkator
Postat av: Tuva

Kan man hitta dej på Facebook ?

2010-03-24 @ 00:29:55
Postat av: ronny nilsson

ja sök på ronny nilsson

2010-03-24 @ 12:55:58
URL: http://belluspekkator

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0