Reinkaos in Gothenburg

Yeah , Hey guys!

Fan kom hem i förrgår, efter en minnesvärd vecka hos Martina i gbg. Haft det fantastiskt, med MYCKET god mat,(BURGER KING)haha, snyggt sällskap och kärleksfulla vänner! (Vi lagade faktiskt mat ett par dgr;)

Hypocrisy var grymt, som vanligt, dock så blev Sörensen jävligt besviken. Jag har ju en vision, en dröm. En dröm som faktiskt INTE har uppfyllts än, och det är att få träffa Peter Tägtgren i egen hög person, ge honom en kram och bara få dyrka ett tag. För det första så är killen ett musikaliskt geni och allt han rör vid blir guld och gröna skogar. För den adra är killen en skänk från den undre världen, så sjukt jävla snygg/vacker. I mångas ögon INKL mina så är Tägtgren en hårdrocksversion av Johnny Depp. Jag hade ju tänkt att äntligen skulle jag få träffa honom, så efter giget så ställde jag mig som en 14 årig vid kravallstaketet och pratade med säkerhetsvakten om att jag ville träffa honom. Kille i fråga säger, absolut, men vänta bara lite. Tiden gick. Jag väntade. Frågade igen om det hände ngt. ICKE. Så jag vände på klackarna och så drog vi te Rockbaren ist. Senare fick jag veta att Natali hade lämnat fram en lapp till en annan vakt med skriften typ " Jag har en polare som verkligen vill träffa dig, hrmmm... det skulle typ betyda allt för henne"... Hahahaha! Jag vill göra barnförbjudna saker med den karln!
Summan av kardemumman av kvällen var TOP NOCH!

Men nu är man hemma i vardagen och allt som hör till. Alla JÄVLA förpliktelser. GALET. Hatar verkligen att vara arbetslös, det tär så innåthelvete,och vissa dgr vill man bara ligga kvar under täcket och inte gå upp. Jag är en sån här spontan, utåtriktad brud så jag har vart runt överallt i affärer och cafeer och kioskeroch lämnat in CV. INGET RESULTAT! Igår satt jag och skrev upp massa ställen som jag inte pratat med som jag ska ringa till idag. På något sätt så gäller det ju att inte ge upp, utan att fortsätta kämpa. Men visst fan är det jobbigt, när man bara får nej,nej,nej,nej..... Under 2 ½ år hade jag 4-5 jobb, gjorde inget annat än att jobba. Men jag vill inte gå tillbaka till det. Det tärde för mycket på mig som människa. men ETT jobb hade jag varit sjukt förbannat tacksam för.
Jaja..

Planerna för Karlstad måste jag sätta lite mer till verket, kolla lägenheter och jobb och allt som hör till. JAG VILL FLYTTA! Känner att jag gjort mitt i Växjö för ett tag, Mycket skit hände 2009 och jag är inte riktigt färdigläkt från det, så jag behöver nya möjligheter och nya chanser!Ska skriva ansökan om mig till den KY ytbildningen jag tänkt gå för att bli Behandlings assistent. Skönt att få det gjort.

Vad mer... jo fan morsan är alright och är uppe i Norrland hos syster och systerdotter. Det som hände var att mamma har ett medfött hjärtfel som heter VPV. Man föds med en extra ledning till hjärtat och i juli 08 så opererade som bort den ledningen i Karlskrona, en lättsam operation som tog ca en timme. Denna operation görs för att undvika att patienten fortsättningsvis ska få hjärtflimmer och att hjärtat rusar iväg. Dock så kan undantag förekomma, och mor var en av dom. Av ngn lustig anledning som jag inte redigt fått grepp om, så har hon fortfarande problem med det. =/ Dock så kommer en fortsatt utredning pågå.

Perkele, gotta go!

Mycket att fixa med idag.

Här följer några sköna bilder från Gbg.Drunken sailors.

Hail!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe.. jag har träffat karln i fråga, skakat hand med honom. Det enda jag fick fram var typ.. hej.. haha. Håller med om att han är ett geni och snygg :)

2010-03-13 @ 07:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0