"I gotta a brand new tattoo"

"Give me Noize Booze And Tattoos
Give me Noize Booze And Tattoos (Urgh)
Give me Noize Booze And Tattoos ( aáaaall niight)
Give me Noize Booze And Tattoos"

Yeah, Växjös Stoltheter The Scams.
\m/


Fan, det är lördag & jag sitter framför tvn med tandvärk & dricker vin. Kollar på Körslaget,haha!
Jo men visst. Det sjukt är att jag känner minst tre som är med där, hahaha!
Åt precis min underbara potatisgratäng, som för övrigt kicks ass;)







Jag har ont, inget nytt i min vardag senaste veckan... Förstår inte hur länge detta kommer fortsätta. Jag är konstant trött, för att gå och ha ont hela tiden tar så mycket på krafterna. Fy faan...

Denna dag har bestått av en tur till Vetlanda med Omen & hans flickvän Sara. Omen hade nämligen gjort en "bakfylle" tatuering i somras som han inte var så nöjd med.. Milt sagt.. Så vi åkte till May Dies Tattoo i Vetlanda för att rätta till misstaget. Träffade även upp Mike, som lämnat Växjö för att ha flyttat till kärleken i Vetlanda. 

Före;




Efter;





Denna dag har inte bjudit på så mycket mer, så fortsatt trevlig kväll guys! 

Kommentarer
Postat av: Mogge

Den fixade ju jag till. Lite knepigt men de gick ju

2010-11-25 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0