Den utlovade Anekdoten.

Hey Guys!

Fan lovade att återkomma igår med ett färskt inlägg från min tidigare ungdom, men det blev idag istället!
\m/

Under mina år som sexuellt aktiv så har det inträffat en HEL DEL sjuka grejer, men ska ta & försöka återberätta en historia som jag sent kommer glömma, och försöka få det låta lika kul som det var;)

SRF (Sweden Rock Festival)07 tror jag bestämt att det var.

Trekant var planen, jag M & D, i slutändan så blev det jag,M & V. Möts någonstans i dimman på natten, virrades runt tält och svineri, finner varandra och ser varandra djupt in i ögonen och bestämmer att det är dax. Dax för händelsen som kommer ha följt mig genom åren som ngt av de starkaste festival minnena! Jag och polarna campade med ett stort gäng människor,från Nordens alla hörn och många satt o krökade medan vi smet in i ett tält. (Ett tält som för övrigt inte var mitt, utan tillhörde en av mina pedantaste vänner, tror han än idag inte har en aning om denna händelse, för ALLA visste dennes väns pedantiska sidor) & lika bra är väl det, haha!

Hur som haver vi satte gång med det som skulle göras, får upp M:s medan V värmer upp mig, samtidigt som han gö detta har jag gjort M redo och vi kör igång. I samma veva drar jag ner V brallor & det var nu det vände sig i magen på mig. Det stank, det var odör som sträckte sig över halva NorjeBokes camping! Killen i fråga hade säkerligen inte duschat på en vecka,säkert idkat otukt med ngn annan. Redan här ville jag ju inte fortsätta, men dock så hade jag ringande i huvudet att " Fan Ewa , do it for the art", "Detta kommer bli årets SRF event! (Mycket riktigt, många har fått sig många goda skratt av denna berättelse, så det var värt det!)
För att fortsätta, så jag fortsätter med det jag ska och helt plötsligt hör man klamp utanför tältet och med bestämt drag så tittar Omen in i tältet och typ i instinktivt agg med ryggen slänger sig ut från tältet & gastar, "FAN,det stinker så näsan håller på att trilla av"... Någonstans där tappade jag fotfästet och började asgarva, och kravlade mig ut ur tältet. Med fanan högt i topp, tyckte jag:P springer jag ett ärevarv, spritt språngande naken runt gänget som sitter och festar och överlycklig klargör att jag har haft trekant.... Självklart hög & ljudligt så säkert HELA campingen hörde & såg spektaklet:P

Sen fortsatte festen!

Yeah, ther u go, hoped u enjoyed=)
Finns otaligt många av denna sorts storys,önskar ni så berättar jag gärna, hahaha!


Fan man saknar, saknar årets grej...SRF... Så underbart fina minnen man har från denna gudsförgätna festival, så oerhört fina människor man träffat, så grymma band man sett.. Det närmar sig med stormsteg.. Livet är fan värt att leva för denna festival!!! En gång om året, och man vill bara att det ska vara den veckan i början av Juni.. Blir nästan lite sentimental nu när jag skriver om det^^ Förfesten blir nu i April på SRF kryssen, sjukt kul ska det bli,för länge sen jag var på en fyllekryss som denna, så det ska bli grymt! Jag,Berg & Srf red.=)

Det som nu härnäst står på listan med events är att Claudia baby kommer ner från Oslo till mig & Växjö på tors & sen ska vi på på Airbourne i Malmö, fan nästan så jag redan peppar sönder sängen här hemma:P  Min oskuld med Airbourne kommer bli tagen, och detta ser jag såå mycket fram emot!
Därefter blir det den årliga Scams fylle resan, denna gång bär det iväg till Malmö, fan även nu senast efter jag & Ozolins hade vart på Lanzarote så lirade dom i Malmö med.. Hoppas dock det blir på KB denna gång:O
& veckan efter det fylle tripp te S-holm och SRF kryssen!
Here we coooome!

Några som har lust att hänga på, hör av er;)

Nej fan, nu kallar mörkret, så jag skall ge mig hän denna önska....
;)

På återseénde!

Kommentarer
Postat av: pekkis

ny scamsresa? när? :D vi var ju inte tipptopp förra gången så denna kanske vore en "fresh start" so to speak, haha! ;)

2010-03-16 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0