WATAIN MERCHEN IDAG 4 veckor senare!

Yeah, idag dimpte Watain merchen ner i brevlådan! Fan vad gött hade beställt en ashet affisch på Erik, ska hänga den ovanför sängen:P Haha! Ska ta & rama in den efter jag skrivit detta inlägg! Fick även en long sleeve & en ölöppnare "Fuck The World". Tog med mig Watain tröjan och en Cradle tröja jag vann på Tradera för några veckor sen & sydde in dom på Musikhuset. Dom vart läckra=)

Var hos tandläkarn igår, och det var tamefan en nära döden upplevelse! Gahh! Tandläkaren skulle ta bort en massa tandsten, och det ilade och kändes som tänderna skulle flyga ur käften, haha, hon såg hur jag led så mycket snart hade hon på bedövningssalva, som inte hjälpte ett skit. Så då skulle vi på det starka atterliriet,SPRUTOR, SVIMFÄRDIG! Inte dom sticken gjorde någon direkt nytta heller, så det var bara att härda ut... När jag gick därifrån så var dock hela hakan avdomnad och jag gick och dreglade, bedövningen hade tagit på lite fel verkningsområde.Hahaha! Dock så fick jag sisådär 3 nyanser vitare tänder då hon avslutade allt med att polera bort alla rök/vin missfärgningar=) Sörensen jävligt nöjd!

Vidare efter tandläkaren kilade jag upp till mamma lilla på sjukhuset. Mamma är en hård jävel, som mig, så hon var pigg & alert & vi snackade och fikade i ett par timmar tills jag drog hem. Inga svar hade kommit direkt så hon blir minst kvar till i morgon. Jag & Pekka var upp till henne idag vid 6 tiden, kom nyss hem där ifrån, hon var i pigg vigör, men hennes hjärta hade haft oregelbundna slag imorse vid 5 tiden... De såg läkarna på hennes ekg, som hon har fastkopplat på bröstkorgen. Det återstår att se i morgon om dom har några direkta svar och om mamma får åka hem.....................

Vad har hänt annars idag?! Började plugga Företagsekonomi A. Suttit med det hela eftermiddagen & även gjort sista veckans närvaroprov i NK, det slutgiltliga teoretiska provet får jag ta itu med i morgon.

Sitter hemma nu, lyssnar på Live & ska gå ner i tvättstugan & dra några tvättar. Sen göra en kopp te och krypa upp is ottan med FE boken och fortsätta på inlämningsuppgift 1. Upp med Ottan i morgon, då jag ska vara med på ett förbannat skitmöte på Arbetsförmedlingen 10.15. Varför finns Ams egentligen? Usch, överbetalda svin, och va fan får man för hjälp med jobb? Gah inte ett skit! Vill man ha jobb så får man ordna det själv!

Fan just det, Cinderella släppt till SRF, det är COOL!
Dock årets bästa bandsläpp hittills LÄTT, är W:O:A, fy fan vilken line-up,  Slayer, Watain, Mötley, Maiden,Arch Enemy, Devils Blood and so on...

Ta en cig & hitta krafterna att lalla ner till tvättstugan...En tröja jag letat efter flera år och hittade den på Tradera!\m/

Enjoy your evening guys!Nya tröjan, snygg som Satan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0