Dags översikt!

Så nu har en till dag gått! Har precis kommit hem, var o jobbade til halv sex o sen kom mamma o hämtade mig och så åkte vi ut till Alvesta.Där var vi hemma hos en nagel manikyr som hette Erika och hon har gjort mina naglar så jävla heta=)
Är nagelbitare,och har vart det hela mitt liv o nu har jag för första gången gjort sån manikyr,skit snyggt=) Så nu får jag hitta ngt annat o bita på:P hahaha!

Sitter nu o lyssnar på Dissection o funderar lite över vad jag ska göra sen.. Tr orjag  ska dra igång play stationet o spela Resident Evil 4 som jag köpte förra veckan, har fan itne ens öppnat förpackingen damn ít!

Måste göra mig tid för vissa grejer, har inte rört gitarren på ja, jag vet inte hur länge, gör inget annat än o jobbar!
4 jobb har jag, Sånglärare, butiksbiträde i en hårdrocks/punk butik,Karaokevärdinna o personlg assistent! Svårt o göra sig tid egentligen....

I morgon o ons är jag ledig, så då ska jag fixa sånt som man inte hinner o göra annars, greja hemma, som jag för övrigt älskar att göra o en massa annat!

Ska nu ta o lägga n lite nya bilder på helgon, har inte gjort det på ett tag fan!

Rinag Terese u o sen dona=)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0