"A storm inside of me"

Jag är i konflikt med mina egna känslor. Jag analyserar sönder allt som är & den enda som lider i tystnad är jag själv.

Jag är så trött på att känna så fruktansvärt mkt. Jag hatar att jag älskar så innerligt,jag hatar att hata så jävla hårt,jag hatar att jag har ett för ömtåligt hjärta, jag hatar att jag är den känslomänniska jag är!

Det gör så ont.
Det gör så ont att vara jag ibland.

Ibland känns det som mitt hjärta ska spricka för att jag känner så mkt. Hjärtat blir överladdat & gör så ont emellertid.

Just precis nu i detta ögonblick känner jag så.

Ibland önskar jag att jag inte kände ngt alls. Bara få vara helt numb.
Känna absolut ingenting.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0