"A moment of weakness"

Ofrivilligt längtar jag. Åtrår.Hoppas.Saknar.

Jag längtar,saknar,åtrår en människa som inte känner likadant.

Jag träffar honom varje dag så det är svårt att inte vara nära. Men jag vill vara närmare. Jag vill känna hans beröring,känna hans läppar mot mina,vidröra honom i tid och otid. Jag behöver bara titta på honom och hans blick som möter min. Elektriska stötar ilar genom min kropp.

Han gör mig knäsvag.

Tiden stannar & oanständiga bilder dyker upp på näthinnan och oanständiga tankar trillar upp i skallen...

Jag måste släppa det här & gå vidare. Det är ju "bara" en förälskelse,right?

Detta kommer inte sluta väl,oddsen talar emot mig. Så jag M.Å.S.T.E släppa honom.

Någonstans så vet jag att jag måste släppa det vi har nu innan det är försent & jag är kär på riktigt. För att skydda mig själv.

Är så trött på att bli besviken gång på gång. Jag är så jävla less att känna mig som en madrass som står givakt när Han vill. Jag vill ha så mycket mer än bara sex.

Han.

Han som lyckats skaka om hela min värld.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0