"A broken Hero"

Så.

På väg hem mot Värmland efter ett jävligt tungt avsked på jobbet. Slutade jobba tidigare än vanligt & packade ihop det sista på rummet. Tårarna bara sprutade. Snoret bara rann.Skickade ett sms till Anleggsledaren som jag önskade att han skulle vidarebefodra innehållet till allla älskade arbetskollegor. Pallade inte gå upp i bar/tv/ samlingsrummet & säga hej då... Hade brytit ihop.

Är inte speciellt bra på avsked.

Det enda avsked jag hade eye to an eye var med Han. Han som fått mig känna igen. Några ord,en kram & en puss på kinden så var han borta & jag körde där från med noll sikt. Tårarna slutade inte rinna på ett bra jävla tag..Tror jag dog lite inombords just där & då.

Jag mår riktigt skit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0