"Tired,frozen and cold inside"

Bra eller dålig dag idag? Svårt att säga.

Känner mig bara allmänt matt,trött & likgiltlig idag. Ingen lust till ngt. 

Klockan var inte ens 19 när jag kröp ner i sängen & kände att denna dag gärna fick ta slut. Ingen mening att vara uppe när man känner sig såhär nollställd som jag gör just nu.

Ligger i sängen nu med tunga ögonlock,men är på det bestämdaste med att läsa klart den första boken i triologin "50 shades of gray" Sexigt,rått & vått vill jag tala om. Ett konstant knullande boken rakt igenom. Så ja,absolut en bok som passar mig i smaken😉 

Hade velat skapa ngt ikväll... Gillar inte såna dagar som bara går. En dag äldre & en dag förlorad i värdefull tid i jordelivet. Ett nytt musikstycke kanske? Eller varför inte en ny sexnovell? Eller tillverka lite mer smycken?... Men för att kunna genomföra dessa ting må man vara inspirerad & känna sig kreativ.

Just nu känner jag mig som en plattfisk.
Platt,intetsägande & grå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0