"Piece of my heart"

Back to the subject love.

Jag förstår det bara inte.
Hur fan kan en känsla/känslor göra så jävla ont när det inte är besvarat?Eller vartfall inte besvarat på det sätt du hade önskat?

Jag trånar, åtrar, längtar, saknar och håller på gå itu av alla känslor som är ett inre kaos inom mig... Tro mig,jag hade gjort allti hela världen för att slippa känna såhär.. Men som jag sa till Han så väljer man inte vem man får känslor för. Det är som en rysk roulöette. Man vet inte vem kulan träffar.

I det här fallet så blev det just Han.

Han som fått mig känna igen. Han som fått mitt hjärta bulta betyligt mycket fortare än vanligt. Han som har fått mig känna kärlek igen.

Jag vet så jävla väl att oddsen inte talar för oss. Av flera anledningar.

Men om Han bara hade släppt sina hämningar och gett sig hän och försökt älska igen så hade vi kunnat ha det så jävla bra! Problemet är att Han inte vill släppa in mig på sitt liv. Återigen av flera anledningar. Han vill inte såra mig. Han vill inte göra mig ledsen. Han vill bla...bla...bla..bla....

Jag vet. Jag vet hur Han känner. Men jag kan fan inte förstå hur man inte vill släppa in en människa på livet pga en jävlig tung grej....(Den spec.saken som jag inte kan prata om pga respekt och hänsyn till Han)

Alltså Jag menar, allt blir så jävla mkt lättare när man är två. Man stöttar varandra. Allt blir så jävla mycket bättre när man är två. Älskar man en annan människa så finns m,an där i tårar & lycka. Spelar lixom inte ngn roll.

Helt J.Ä.V.L.A övertygad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0