"Halloween prepare"

Gash. Förkylningen har börjat gett sig. More or less lix. Fortfarande snorig & tung i huvudet/kroppen- men känner mig vartfall piggare. 

Började dagen med att uträtta måsten,gjorde sen mig en kopp chailatte & gled ner i jaccuzzin. Fantastisk höst väder-Kallt & friskt som fan i luften & solen skiner! & så i kontrast med det kokheta vattnet-Underbart.

Det är så mycket jag skulle vilja/behöva skriva om men röran i huvudet gör det omöjligt att sortera upp mina tankar & känslor. Jag vet inte i vilken ände jag ska börja....

Hursomhelst ska jag göra frukost nu & sen göra mig ordning. Ska in till stan & fixa med lite Halloween prepare & sen styr jag kosan mot Säffle & bästis.

Halloween fest på raggarklubben i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0