"No H.I.V"

Jag & M var & träffade läkaren Dr.L imåndags på Fertilitetskliiken i Karlstad. Första obligatoriska mötet inför den kommande resan som blivande äggdonator.

Spännande!

Det är många möten framöver medl läkare,kuratorer & barnmorskor.
Blir jag sedan godkänd som donator så gäller ett strikt levene som innebär,nykterhet,hormonbehandingar & framförallt kyskhetsbälte!!! (Då jag måste seff sluta med p-pillren = INGET SEXLIV!!)

Annars blir det fan inga barn gjorda;)

Hursomså fick jag göra blodprov i måndags efter mötet,däribland Syfilis,H.I.V,Gonorre,Hepati C m.flera Självklart är det alltid EN JÄVLA STRESS FAKTOR alla dagar som löper förbi i väntan på provresultaten.

ALLTID den däringa jävla ångesten.

Ringde idag för att kolla Om/När/Var/hur provresultaten skulle trilla in i deras system & då berättade sköterskan att svaren REDAN kommit & att dom var fina som fan=)=)=)

Med andra ord.

INGET H.I.V=)
& inget annat för den delen heller.



Booooooomschakalc:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0