"Guitar and sex novels"

Bra jävla produktiv dag. (Bortsett från att jag kände mig sjukt hängig hela dagen)

Såna dagar gillar jag. Verkligen.

Sen jag kom hem ikväll efter matinhandling & inlämning av källsortering och klädesinlämning till UFF, så har jag suttit med gitarren & tagit ut "Bröder" med Svenning & arbetat med eget material. Jag hoppas som fan på att sjuklingarna i skogen mår bättre i morgon, är nämligen tänkt att jag och M ska recorda för idag blev det inställt av anledning sjukdom.

Innan jag gick och lag mig igår fick jag sån jävla urge att börja skriva en sex novell, ett tag sen sist. Så det var verkligen på tiden kan jag känna;) Så sjukt jävla kul att skriva sexnoveller och bara låta fantasin flöda:)

Ni förstår, det finns en person i detta avlånga land som har sånt sjukt inflytande på mig, en person som får mig att tappa fotfästet bara han ser på mig. En sån sjuk sexuell spänning mellan oss som aldrig fått blivit mer än just åtrå & attraktion pg av flera anledningar. 

Jag har ALDRIG vart så jävla tänd på en människa någonsin, ever, aldrig hittills i mitt liv. Tror föga att jag nånsin kommer träffa hans överman.... Well well,Hur som haver, pga ett möte nyligen med denna person så har han penetrerat min hjärna 24/7 och jag var bara tvungen att skriva av mig & lätta det intensiva trycket för att minimera risken för hjärnblödning;) 

Meeeen.... Novellen är inte färdig än, så ni får vänta lite till & suga på karrassen;)

Ska ta mig en kopp te & fortsätta arbeta med novellen för att sen krypa ner i bingen!

Sov gott!

XOXO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0