"About Homosexuality and ass fucking"

******
 
Började läsa Gardells bok "Torka aldrg tårar utan handskar", den första boken av tre igår. En bok som absolut berörde mig ända in i hjärtat. Har sträckläst boken & ska börja läsa bok nr två senare idag.
 
Jag började tänka tillbaka till mina tonår och tidiga 20 års åldern, om vilken jävla homofob jag var.. Jag blir fan mörkrädd när jag fattar vad jag stått bakom för tankar och åsikter. Det äcklar mig att jag innerligt HATAT bögar. Jag har insett att hat är okunskap.Okunskap leder till hat. Idag ÄLSKAR jag bögar, lesbiska, transor...Whatever. För mig handlar det om kärlek. Det ska fan inte spela någon roll om vem,vad,vilken könstillhörighet man tillhör, så länge det är kärlek & man bryr sig om varandra.
 
Tänk om alla människor kunde lära sig att respektera varandra och inse att det är ok att "let´s agree to disegree".
Mycket av världens hat & krig skulle vara obefintliga.
Som jag ofta säger; Make Love,Not War.
 
 

Ofta hör jag argumenten från homofober att det är helt okej med lesbiska, att det till och med är sexuellt upphetsande.. Men att vara man och vara bög, nej fy fan vad äckligt, alltså detta jävla rövknullande...etc etc etc...
 
Say what?! Sen samtidigt så älskar de flesta killar jag vart med och känner.. JUST analsex. Snälla svara mig. Vad fan är skillnaden med att knulla en brud i röven i jämförelse att knulla en kille i röven?!
 
PRECIS SAMMA SAK. PRECIS SAMMA PENETRATION.PRECIS SAMMA HANDLING.
 
Jag blir så jävla vansinne när jag hör det där OFTA återkommande argumentet. & sen i tillägg då när man motargumenterar med det jag skrev ovan, så får man till svar att det INTE är samma sak. Det är en jävla skillnad att knulla en man i röven som att knulla en brud i röven sörrni...Det är olika kroppsformer och olika sorters behåring.. Etc etc
 
How come?!
 
Men hörrni, det är PRECIS SAMMA HÅL. Hålet som är en utgångspassage,skithålet,bajshålet! Det spelar ingen roll om det är en kvinna eller man, vi är skapta på samma sätt där bak.
 
Sex som sex, njutning som njutning & ömhet som ömhet.
 
Sluta hata för fan och inse att vi är precis uppbyggda på samma sätt och ser likadana invärtes bara att vi älskar olika, vi har olika politiska åsikter, vi har (tyvärr) olika trouppfattningar.
 
Just deal with it.
 
& ett riktigt jävla fett FUck Off till alla Homofober, ni är inskränkta jävla fittor!
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0