"To Love"

Ikväll värker mitt hjärta lite x-tra.
Saknaden,längtan & åtrån skär i mig som vassa rakblad.

Jag önskar så innerligt.... Så kolossalt mycket... Att det kunde bli Vi.

Jag tänker på hur livet hade sett ut tillsammans. Hur vår vardag hade tett sig. Hur jävla bra sexliv vi skulle haft. Hur fruktansvärt kul vi skulle haft tillsammans. Så mycket skratt & glädje. 

Han gör mig glad.
Han får mig att må bra.
Han får mig att le när ingen annan kan.
Han ger mig gåshud vid varje beröring.
Han har fått mig att älska igen.

Skorpionen & Stenbocken


"Den känsliga Skorpionen passar fint ihop med den grubblande Stenbocken och dessa två är båda lika villiga i sängen och kan tillfredställa varandra bra. Skorpionens ägandefixering uppfattats bara som ett plus för den trygghetssökande Stenbocken och det lär inte bli många fnurrar på tråden i detta förhållandet. Ett mycket tillgivet och starkt förhållande både på kort och lång sikt. "






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0