"Running Wild"

By the Topic of my blog Inset i´m heading my shit towards Airbourne! The one and only rock n roll band that still exists and deliver good fucking gigs! In true rockstar spirit! Dom ska giga i Stockholm den 30/10 & i morgon skall det beställas biljetter! Var några år sen sist, så det ska bli sjukt kul med en S-holms trip med allt vad det innebär=)

Så ytterligare än dag har gått och slutligen är över i plugget.... En vecka kvar till YKB provet och resultatet på det provet avgör hurvida man är en riktig yrkeschaufför eller inte. Kuggar man på det provet har vi alla i klassen en ny chans ett par dagar senare... Så mycket information man insupit de sista tre veckorna, 8 timmar om dagen. Helt galet. Adhd;n gör sig väldigt mycket påmind det sista vill jag tala om... Fy fan. Vissa dagar har jag kanske tre dubblat min dos för att jag skulle kunna vara någorlunda fokuserad... Puh. Skönt att skiten snart är över. Sitta tyst, still, koncentrerad och fokuserad i 8 timmar är inte min grej och kommer aldrig bli min grej heller för den delen. Inget som direkt tilltalar mig.

Kom hem från skolan för ett par timmar sen och har avverkat ett par avsnitt "True Blood". Har endast ETT enda jävla avsnitt kvar, sen är 6 säsongen över..... Underbart är kort brukar man ju säga och stämmer väldigt fint i detta sammanhang. =/

Tänkte vara lite kreativ ikväll och sminka upp mig & trycka på avlösaren på Canonen ikväll. Var länge sen jag fotade. Får se vad det blir för fotosession!

However, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0