"Pulling off........A new song"

Har suttit och arbetat med nytt eget material.
 
Enjoy the lyrics and the progress of the song:-"

"I ett annat liv och En annan tid"                                                                                                            

Capo Fret 1.

Vers 1:

Du valde ett annat liv än med mig

men jag klandrar inte dig

Hon hade mycket mer att ge

& ett liv i framtidens trygghet

 

Vers 2:

Men jag önskar att jag kunde gett dig mer

Ibland önskar jag att jag var Hon.

Hon som får se dig varje dag & är

den som får somna i din famn

 

REFR:

Du lämnade mig som en rasad ruin.

Du krossade mina drömmar,

mina drömmar om en framtid med dig.

Dina löften var bara tomma ord.

 

VERS 3

Jag har förstått att det vi hade

var för dig bara ett snedsteg

& någonting som du önskar att

du kunde göra ogjort.

 

VERS 4

Tiden vi fick kommer aldrig komma tillbaka

men jag kommer aldrig glömma dig

Du har för evigt gjort ett bestående intryck

& jag är tacksam över den tiden vi fick.

 

BRYGGA:

Jag önskar vi hade träffats i ett annat liv och en annan tid.

Det går inte en dag utan att du finns i mina tankar

För mig betydde vårat möte mer än vad du någonsin kan,

ett möte jag aldrig kommer glömma.

 

REFR * 2:

Du lämnade mig som en rasad ruin.

Du krossade mina drömmar, mina drömmar om

en framtid tillsammans,

våran dröm om evig kärlek.

 

OUTRO

 

Denna låt är ca 1 år så det är fan på tiden att den blir färdig;)

Några synpunkter?

 

Let me know.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0