"Hey Ho Let´s fucking Go"

Nu tänkte jag sluta ögonen... Sova.
 
Jag hatar egentligen att sova, för livet är för kort för att behöva sovas bort... Men yeah yeah.... Tyvärr behöver kroppen att sova, återhämtning och yadayada... Druckit lite whiskey, kosat med kattizarna, snackat med polare... Druckit vin med My Landlord som för övrigt kick ass=) Trodde jag "bara" skulle få nytt kök och toalett, men tydligen så skall hela stugan renoveras. Det är fan fint som snus! Självklart kommer hyran gå upp, men det är det helt klart värt! Och i tillägg kommer jag få vara med och vara designer och säga hur jag önskar få det=) Sweet as sour! Så det kommer bli spännande att se hur detta projekt kommer
 
arta sig!
 
I morgon är det lördag och då ska jag ratta bilen till mer södra grader, blivit inbjuden på Firmafest på jobbet, så Strömstad it is tomorrow! Planen är att ta sig en sväng om i byn, så det ska bli jävligt kul då jag inte varit ute på aslänge i Std. & min förhoppning är ju självklart att min fin fina M ska följa med som min "respektive". Sen att hon är gift är ganska orelevant, i morgon hoppas JAG på att hon är MIN resp;)
 
Well well.
 
Grabba tag i Ixxi and Aakeescha och krypa till kojs.
 
Up The Irons Folkens!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0