"Brain Substanz..."

Sitter här i sängen och den så kallade "hjärnvätskan" rinner från näsan...Stoppade precis upp en ihopsnurrad bomullsrondell som stopp i näsan... Må vara en syn för gudarna detta hära...Tandvärk av helvete har jag haft hela dagen och i tillägg huvudvärk de senaste dagarna och som kryddan på moset magvärk.

Troligtvis är jag på väg att få bihåleinflammation tror M, så för att motverka detta så fort som möjligt har jag tryckt i mig en Coctail av diverse mediciner, smärtlindrande,slemlösande,mot inflammationer och i tillägg liniment på vänstra kinden... Dont ask me why. Skulle vara bra sa M.

Jag blir så jävla ynklig när jag blir sjuk, värre än en man och det står jag för:P Vill helst att alla ska tycka synd om mig och ta hand om mig, haha! Är sjuk kanske 1-2 ggr om året, så när jag väl blir sjuk så blir jag riiiktigt sjuk=/ Så länge jag slipper öroninflammation så är jag tacksam. Är det jävligaste jag någonsin haft. Alltid varit ett öronbarn, så hela min bardom/tonår har präglats av den skiten... & för att inte tala om de gånger trumhinnorna varit så sprängfyllda av var och till slut spruckit i tusen bitar och var vällt ut genom öronen... Fy fan.

Inget jag rekommenderar att ni ska testa hemma.

Gahh skulle haft Whiskey hemma.. Brukar ha det men det tog slut i helgen som var. Whiskey kurerar ALLT. Top noch medz!

Well well...

Have a goood night folkens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0