"Mr Fogde"

Sitter i skolbänken & har precis börjat dagen med släp teori. Nu har jag börjat på slutet av min utbildning, så inom snar framtid kommer jag vara fullutbildad yrkeschaufför med släp behörighet.

Det är fan fett.

Hemma är det kaos,renoveringen är i full rull och jag & missarna har flyttat in i Storhuset. Planen är att stugan kommer vara färdigutbyggd & renoverad om ca 3 v. Can't wait. Saknar att kunna stänga in mig,saknar att kunna spela gitarr till sena natten & jag saknar att kunna dundra musik like a crazy one. Men den som väntar på ngt gott;) Kommer bli bra som fan när det blir klart,stort & vitt & öppen planlösning!

Just as i wish.

Fogden hade försökt nå mig igår.... Lämnat av ett personligt brev & sen meddelande till M.... Har väl sisådär 25-30 000 hos Fogden. Måste rensa i den skiten idag...

Ringa Mr Fogde.

Well well.

Just bite the fucking bullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0