"Mouth shitting" (Direkt översätt. för MUNBAJSING#)

Vill rensa skallen.
 
Men orkar jag?
 
Let us munbajsa.
 
 
Tröttsam jävla skit dag idag på flera plan. Har tänkt skriva i flera dagar för det är mycket som bubblar invärtes just nu. Har vart iväg och jobbat i Std i helgen & sen är det ju skolan som hägrar och det gör mig dödstrött. Inte bara bara det här med att backa med släp ska gudarna veta.Blir vansinne. Satt och gapa och skrek ihytten som en förbannad klimateriekärring i ren jävla förtvivlan idag.Tårarna sprutade och jag satt och skrek. SKREK. Skrek som en hysteriskt galen person. Borderline?! Schizofren?  Whatever.
 
Jag var arg.
 
Skit arg.
 
Jag hade på känn att detta var något jag skulle få slita med. Backningen. Det är ett helvete. INGEN teoretisk förklaring går att få mig att fatta hur jag sak göra eller hur jag ska tänka. Jag måste bara få lärarna att fatta det. Låt mig vara. Låt mig slita. Låt mig lära mig by doing. Det måste klicka till i huvudet medans jag rattar för att inlärningen skall fungera. Jag hatar att jag är så förbannat temperamentsfull och inte kan fatta att Rom byggdes inte på en dag.
 
Jag vill kunna allt på en gång. Annars blir jag såhäringa rabiat och vansinne. Sen samtidigt så är jag så sjukt jävla envis. Även om det bara barkar åt helvete så ska jag endå envisas med att fortsätta. Även om svetten & tårarna rinner. Thats just me. Sjukt envis och jävligt målmedveten. Har både sina för och nackdelar i can tell u. Går åt jävligt mycket energi.
 
Just nu är jag psykiskt utmattad.
 
Bra med IrishTea.
Bra med gitarr.
Bra med musik.
 
Saker som får mig på bättre tankar. Gör mig lite mer till ro i sinnet.
 
I morgon är det en ny dag och nya tag.
 
Ja vad mer att säga.
 
Hänt mer skit of course denna dag som jag inte tänker delge här på bloggen av den enkla anledningen att jag inte orkar. Just den här historian tänker jag ha för mig själv. Vet ni varför? Därför att detta jävla blogginlägg skulle bli flera sidor långt. Jag är besviken,ledsen & förbannad.
 
Färdig med det.
 
Apropå absolut ingenting. (Eller jo, med tanke på att jag eftersträvar efter en mer harmonisk och härlig vardag så kan ju detta häringa vara ngt, eller vad tror ni?)
 
 
Ska börja läsa på ang Buddism även om jag är en jävla sjuk motståndare till religon i allmänhet så intresserar just denna livsskådning mig. Anledningen till det är enkel. Livet som buddist verkar så jävla harmoniskt. Meditera, chilla & vara fas med livet. Behöver hitta ngt som kan få ner mig på jorden och få mig varva ner. Ta mig till ställen jag aldrig varit i mitt sinne och börja andas emellanåt. Kommer dö innan 30 om jag inte hittar en bra andningsrytm.
 
30!??!?!
 
För helvetesjävlapissrövskitanalhelvetesrövkuk.
 
Snart BARA 2 år kvar. Va fan! Stanna tiden! Nu! Pronto!
 
Säger god natt innan tankarna och ålderskrisen kommer ikapp mig.
 
Hail!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0