"Sweet Karlstad"

Första dagen på praktiken är avklarad.

Fy fan vad jag kommer trivas som lastbilschaffis,ett jobb som kommer bli passande som handen i handsken!
 
Är inne på min andra vecka i Karlstad & allt flyter på som det ska. Fick höga ovantioner av lärarna förra veckan efter ett antal tester, intervju och bilkörning & fick veta att jag hade en av dom bästa resultaten genom skolans historia. Jävligt kul att höra=) Så jag åkte hem till Std i Onsdags kväll och jobbade tors, fre, lör & Söndag på Din Sko. Högt & bra tempo med bra jävla försäljning och teamwork! Fick även cred av chefen, där J talade om för mig att hon är jävligt nöjd med mina säljar prestationer & det var jävligt kul att få positiv feedback & veta att hon är nöjd med mig!
 
Mer såna chefer!!
 
Ligger på Lizas soffa och är helt utslagen, reflekterar över sista veckornas händelser och känner en viss tillfredsställelse över vad jag hittills åstadkommit på sån kort tid. Jag har såna ambitioner och har en sådan stark jävla vilja.
 
Ingenting är omöjligt.
 
Allt handlar om inställningen till saker och ting.
 
Bortsett från att jag pluggar varje dag och jobbar på helgerna så har jag tagit upp Mc drömmen och kommer snart börja övningsköra och göra Riskettan. Likabra att göra teorin när allt är färskt i skallen=) Nu i veckan ska jag även in och presentera mig på olika bemanningsföretag och se om jag kan hitta något truck jobb som jag kan sysselsätta mig med på eftermiddagarna och kvällarna här i Kstad.
 
Mina dreads är även på ingång, så förhoppningen är att jag kommer ha dreads till helgen, ingen skulle vara gladare än jag=) 53-63 cm långa korpsvarta dreads, det är fan porrigt Delux!
Sen ska kanyler penetrera mig till helgen och utöka mina 55 piercingar till ett antal fler, var alldeles för länge sen jag piercade mig, känner att det är dax! Apropå piercingar.
 
Mela piercade mig för några månader sen i "hakan", en labret under min läppiercing. Allt blev bra och jag blev nöjd. Problemet var bara att jag inte hade några läkstavar hemma så vi satte i en kort jävelsom i sin tur gjort att den inte läkt som den ska och nu i helgen så har jag fått den sjukaste inflammationen ever och det sprutar var, blod och staven har lixom åkt in i läppen & det har blivit förhårdnad på insidan av läppen.
 
 
Idag fick jag nog och sprang in på en lokal piercing butik och köpte en läkstav med en vit kristall sten för att lösa detta jävla problem.... Så har nu stått framför badrumsspegeln med tårarna rinnandes ner för kinderna och kämpat med att få loss kulan som hade kängat sig fast i intorkat blod och var... En sax som enda verkyg för att försöka få ett grepp om staven.
 
Skam den som ger sig.
 
Nu är staven bytt och trycket i läppen har släppt, ska sova med koksalt lösning och hoppas på att infektionen försvinner så småningom och att den läker ihop som det ska.
 
Nej fan, nu ska jag ta och spela gitarr, ta en dusch och sova.
 
Livet som Distributions lastbilschaufför är hårt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0