"You Fucking Cunt"

Jag vet fan inte vad som är värst.

Att man åter igen gick på en nitlott, pga den naiva/blåögda människa man är eller att man blivit utstuderat grundlurad och fått en manipulativ övertygelse av en människa som tror sig själv vara någon sorts av Heliga Birgitta?! Personen i fråga tror så jävla gott om sig själv, men i själva verket är den här jävla fittan den mest skenheliga människan jag NÅGONSIN har träffat i hela mitt jävla liv!

FY FAN för dig!
Du får mig att vilja spy, all over.

Jag förstår varför du inte har några riktiga vänner.
ALLA har lämnat dig för att du är en helt totalt smaklös människa, utan några som helst skrupler.

Kan tala om för dig att din livsinställning inte kommer hålla i längden & jag hoppas att du lär dig tygla dig jävla käft och lär dig folkvett. För det är uppenbarligen något du saknar.

Jag hoppas jag aldrig mer kommer se ditt falska jävla flin och ditt falska jävla nylle, du är FALSKHET personifierad.

Såna som Du äcklar mig.

Tvi & Spott.
Gurgel & kräk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0