"You are Everything"

Kan inte sova.
För mycket tankar i omlopp & känslor som åker berg & dalbana invärtes. Jag hatar såna här nätter.

Något positivt av denna krasch av sömn är att jag har varit kreativ & jävligt produktiv. Började skriva en låttext inspirerad av mitt & Mr Pinks allra första möte. Jävligt bitterljuvt på ett sätt. Även om det resulterade i en rad tråkiga händelser så är jag samtidigt tacksam för att det hände.... Ödet hade ett finger med i spelet. Helt övertygad.

Han behövde det.
& jag behöver honom
& han behöver mig.

Skitsamma. En jävligt invecklad Story.

Nattens låtskrivande fick mig tänd på alla cylindrar då texten bara flöt ur mig, så jag sprang ut & hämtade en gitarr som jag tog med mig in i sängen...

Resten är historia.

Resultatet blev låten "Du är Allt"

Risken är jävligt stor att den blir sommarplågan 2013;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0