"Working Class Hero"

Ögonlocken är riktigt tunga nu. Sömnen blev natten till idag i runda slängar ca 4 timmar & det efter att ha jobbat 60 timmar på 4 dagar...

Blivit skit dåligt med blogginlägg senaste 2 veckorna & detta pga jobb. Jag jobbar, jobbar & så jobbar jag lite till, försöker klämma in sömn, toabesök & mat därimellan.

Så, mina vänner.

Ni behöver INTE oroa er, bloggen ska absolut inte läggas ner, ska göra mig tid i helgen att skriva ett smaskigt inlägg, för som ni redan vet så är varje dag i Sörensen likt en såpopera, intriger, galenskap & kaos;)

Det har hänt Shit loadz.

Men nu måste jag sova, håller på att somna samtidigt som jag skriver..

ZzZZZZz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0