"What doesn´t kill U...."

Ett år har gått.

Sen jag träffade den människa som gjort mig mest illa i Världshistorien.

Ett jävla år.

Ett jävla år sen jag tog beslutet att åka till Norrköping & köpte bilen som bara kostat mig massa pengar, tid och elände. Nu är det sönderkörd av de idioter som stal bilen, och snart skrotad. Det är ett jävla år sen jag tog beslutet att åka från Norrköping till Motala & bli kär i den människa som pissat, utnyttjat,spytt och skitit mig i ansiktet all over 50 miljoner gånger om.....

Om jag bara hade gjort andra val vid den tidpunkten.

Men som ordspråket säger:-" Man kan inte gråta över spilld mjölk..." Gjort är gjort. INGENTING går att göra ogjort. Man ska alltid försöka se positivt i all skit som händer. Det som inte dödar, det härdar.

& jag är någonstans väldigt tacksam för all lärdom & de erfarenheter jag blev berikad med under & efter mitt & A;s förhållande....

Jag har rest mig från att ligga och kräla i den kalla askan av ruinerna till att börja glöda, jobbat fram en gnista och sen flammat ut i en färgsprakande varm eld & insett att jag har en vilja av stål.

Jag ger mig inte.
Jag kommer ALDRIG ge mig.
Jag kämpar till den sista blodsdroppen.

HAN fick mig att rasa till obefintliga kromosomer men samtidigt fick han mig att förstå att jag kan ta hur mycket skit som helst, jag klarar mig alltid.

Jag överlever, jag kommer aldrig sluta andas. Inte frivilligt.

Jag har utvecklas som person & fått min människosyn lite klarare. Innan jag träffade DET så var jag bitter på mansläktet, efter vårat förhållande var över så blev jag en hel del bittrare och insett att jag med största sannolikhet kommer leva resten av mitt liv ensam. Min framtida barn kommer göras via provrörsbefruktning & jag kommer uppfostra MINA barn själv. Jag behöver inte en man (mus) för att klara mig. Ensam är fan starkast i det här fallet. Jag fick det överlägset bevisat att män är svin. Otrogna jävla Svin. Män tänker med kuken & kan inte hålla den i styr. (Inte för att dra ALLA över en kam, men säg uppskattningsvis 99,9%....?!)

Varför utsätta sig för en sådan situation igen?

Jag säger NEJ TACK.

Den 11/3 kommer jag ALLTID bära med mig i hjärtat.

Det var den dagen mitt liv förändrades radikalt.
På många plan.

I dagens läge så känns det som jag aldrig känt A, jag har aldrig haft ett förhållande med honom, vem är han?! En total jävla främling. Jag TRODDE jag kände honom. Men det gjorde jag inte. Det var bara en fasad. Han tog en bit av mitt hjärta & tvär trashade det & drog.

Jag tror jag knappt hann blinka.
Det gick så fort.

Han kom & Han gick.

Lika bra var nog det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0