"PsYk..."

 
Älskar att börja dagen med att gå upp klockan 07.30 när man bara sovit ngn timme....H ade svårt att komma till ro inatt efter gymmet.... Behöva dra på möte på Psyk. Kognitiv beteende Terapi (KBT), arbeta med hur jag ska göra min vardag enklare... Reflektera över händelser, kroppens funktioner, agerande och efterskalv...

Jag är en väldig känslomänniska och pga min Hyperaktivitets störning så blir många situationer outhärdliga och jag reagerar jävligt fort och starkt... & så självklart pisseprov / blodtrycks mätning, detta för uppföljning av min concerta behandling efter min överdos i November...

Fy fan vad jag är trött.

Men det är bara ladda om.

Klockan 13 ska jag på möte på Ekonomiskt Bistånd & ha möte med kanske en av världens mest känslokalla,empatilösa/paragrafryttande handläggare....

Började den här jävla dagen med att sitta och spy ur mig om just Henne & ångesten kom som ett brev på Posten. Känner det bubbla inombords och trycket ökar för varje minut som går.... Hatar det här. Jag är en självständig brud som SKA ha jobb, arbeta för sina stålar, INTE vara ett förbannat Socfall!

Kommer vara totalt jävla slut psykiskt efter mötet kl 13.

Whatevva.
Nu till ngt annat.

Vi hade lite modellsession här hemma igår kväll & det blev en del schyssta bilder som jag tänkte bjuda på=)

Hoppas ni får en bättre dag än vad jag har !

Rock Out!
 
**********************************************************************************************************************
 
 
***********************************************************************************************************************
 
***********************************************************************************************************************
 
 
**********************************************************************************************************************
 
 
**********************************************************************************************************************
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0