" Overloaded mind"

Fan sovit hur många timmar som helst. Somnade igår runt 17 tiden...Sov fram till 20 tiden och kände bara "varför ska jag vara vaken"?, var inte sugen på att göra vare sig det ena eller det andra, så jag kröp ner i sängen. Hade satt klockan på 06.00 för att jag i lugn & ro skulle kunna äta frukost,dricka morgon kaffet, sminka mig och ta en lång skön morgon dusch.....
 
Vad slutade den planeringen med?! Jo jag slår upp ögonen vid typ 07.45, STRESS, som vanligt i mitt liv. Mr Pink skulle hämta mig efter nattjobbet och vi hade bestämt att han skulle hämta mig kl 08.00. Summan blev typ 12-15 timmars sömn... Fan dagen igår dödade mig. Fick ta ångestdämp innan Soc mötet, och det var ett tag sen jag tog dom tabzen.... Helt jävla otroligt att man ska behöva må så för ett möte pga att man inte får den hjälpen man är berättigad till & för att din handläggare är sänd från Helvetet.

UrK....

Sååå... Jag slängde i mig i duschen och slängde på mig kläderna & ut genom dörren.

Älskar såna morgnar.....

Så som jag sa så kom Mr Pink & hämtade mig.... Vi åkte ut på landet, hem till honom & hade det som vanligt helt underbart.... Vi hade köpt "helg" frukost, väldigt överberrikade med kolhydrater och kcal, men vi njöt varenda jävla tugga av den enormt goda frullen, med VITT bröd, nybakta baguetter:D

Jag brukar säga det, att min tidigare övervikt byggdes av Bärs & mackor. Fy fan vad jag älskar/älskade mackor. Helst med 50 olika pålägg. Min personliga favorit är rostat bröd med massa smör, skiv pastej och apelsin/aprikos marmelad!! Gahh, det knullar riktigt ordentligt i munnen vill jag lova;) Try it, ni kommer inte ångra er:P & fan tänk på mig är ni snäll när ni äter.... Usch vad jag saknar vitt bröd....

Yeah, sen låg vi och kollade på en dokumentär som handlade om F.D porrstjärnor & porrfilm... Myste i sängen... Och sen som vanligt gick klockan fort som fan & timmarna rusade iväg & jag skulle hem. Fint att träffa Mr. Han är Fin.

FIN SOM SNUS;)

Så i morgon ska vi på Barbados i Stenugnssund, det blir fräckt som fan=) Har kirrat g-lista, så nu är det att börja tagga för det blir MYCKET konditionsträning i morgon! Ska ta med mig ombyte, blir helt jävla dyng svett av all dans=) Älskar fan att dansa, skulle bara vilja bli bättre på det... & så vill jag lära mig street dance & Linedance.... Häftigt.

Nej fan, nu måste min mage börja må lite bättre... Ska upp till gymmet och hänga med TeZz tonight.... VI ska alltså träna först och sen får vi se vad planen blir....

Ha en trevlig kväll Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0