"Naked Women"

Sitter naken hemma i soffan & har börjat ladda för Barbados i Stenugnsund! Kläderna har åkt av och nu ska make overn börja med en lång skön dusch & det ska skrubbas, rakas & smörjas in med "Pure Seduction" Victoria Secret body butter, som kan vara något av det godaste jag vet! Rekommenderar hela den serien, finns parfym, tvätt prylar, lotion Etc etc etc... Luktar så vansinnes gott!

Good shit indeed.

Kvinnlig nakenhet kan jag tycka är något av det vackraste jag vet, jag gillar kurviga brudar med kurvorna på rätta stället.I fotomässig vinkel så gillar jag när bilderna brinner av hetta och sexighet. INTE helnakna bilder med fittan upp i vädret med en och annan dildo i närheten.... Det har oxå sin charm, men inte något jag tycker är VACKERT. Vackert är det när man visar hud, bikini/underkläder eller trasiga tröjor eller jeans.... Färgstarka bilder helt enkelt.

Fått stor efterfrågan om naken modellsession på bloggen, och det är inte något jag är främmande för. Göra estetiskt sexiga/porriga bilder som jag sedan kan sälja... Ska ta det som ett av veckans missions. Ni som är intresserade av att köpa bilder maila mig på [email protected] & ge mig en bild av hur ni vill ha bilderna och vad ni är villiga att ge=)

Hoppas ni får en bra dag för min kunde inte börjat bättre!
Åkte till Nordby för att gå på arbetsintervju, men i själva verket ska jag börja jobba, idag! Kul som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0