"Myserious Man..."

Fy fan vilken bra morgon/förmiddag jag haft....

Blev kidnappad av Mr Pink i morse efter han slutat jobbet, han kom och hämtade mig i Skee, där jag sovit hos My Lady T. (Som med det stora hjärta hon har, kom och hämtade mig igår kväll då min ångest höll på att äta upp mig innifrån och ut.)

Behövde inte be henne, hon bara kom, som en skänk från någonstans ifrån, och hämtade mig och fanns där för mig och lyssnade på all skit jag var tvungen att få ur mig.
DET där kallar jag en riktig vän.
No questions, utan bara tog det som en självklarhet att jag behövde henne. & hon lyssnade på vartenda ord, och tog mig på allvar.

<3

Fler skulle vara som henne.

Sååå tillbaka till Mr Pink. (Mr Q, Myserious Man, Mr T, call him what u want.....) Kärt barn har många namn;)

Han kom och hämtade mig, körde mig ut på Obygden, några mil utanför Std, till hans hus. Där vi bara var. Inga måsten, inga krav, ingen ångest. Låg & myste, duschade, drack kaffe, satt & snackade i soffan om livet,lyssnade på musik...& ja självklart hade massa sex:D

Lugnet på Landet är fantastiskt.
Idyllen är fantastisk.
HAN är fantastisk.

Han har någon magisk inverkan på mig, när jag är i hans närvaro försvinner all jävla ångest och jag kan vara PRECIS den jag ÄR med honom. Inga falska leenden, inga ord som sägs bara för att man "ska", allt vi gör tillsammans gör vi för att vi mår bra av det....

Just Där & Då.

Jag har sagt det innan och jag säger det igen.
Mr Pink var precis det jag behövde i mitt liv, någon måste hört mina böner.... Somewhere, somehow... I donnow.

I believe in the Destiny.

& jag njuter av varje sekund med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0