"Bleaching my hair...."

Har fan ingenting att förlora längre. Har knappt något hår kvar, och jag saknar mitt långa black metal hår för varje dag som går. & för varje gång jag tittar på gamla bilder så får jag ett uns av olust känslor inom mig..... Men no time and to late to cry.

Nu har jag någon jävla punkar frilla och jag likart på sätt och vis=) & då kan jag leka bäst fan jag vill utan rädsla att håret ska slitas sönder eller gå av! Så nu håller jag på & bleker min utväxt och så får vi se om det blir lika rosa som side cutten...

Ombyte förnöjer har jag hört;)

Mår bra idag, har vetskapen om att min Svarta Riddare kommer ikväll & kommer förgylla min kväll. Det gör mig lycklig. Vi ska laga mat, mysa och ha en massa sjuhelvetiskt sex=) Var ett par dagar sen vi sågs och jag vet inte, men jag kan inte sluta tänka på honom. Han är i mina tankar hela tiden mer eller mindre... Vi är vänner... Vänner med förmåner. Men. Jag lämnar resten osagt. Jag njuter av varje dag med honom för att han tillämpar en stor belåtenhet och glädje av att bara finnas till. Jag skulle inte vilja att han ändrar sig för något i hela världen.

Han är bara så jävla Bloody Fucking Perfect.

Det är ganska exakt två veckor sen Han kom in i mitt liv på heltid, men det känns som vi känt varandra för alltid. Han känner mig bättre än egentligen någon annan. Det finns självklart mycket som inte är sagt, men han vet endå. Vi har som sagt ett band, en koppling som jag aldrig haft med någon annan... Så jag är jävligt nöjd med den här situationen!

Har städat, diskat, skurat badrum & gjort fint tills Mr Pink kommer, ska ner och köpa värmeljus och mat så är biffen kirrad=)
Han är lite pedant, så jag får helt enkelt ta fram dom sidorna hos mig med, hahahahaha! :D

Har webcamat in låten " Du Är Allt" & har ni lust så kan ni gärna söka på DARKNESS EWA SÖRENSEN på FB så kan ni lyssna på låten & återkom gärna med konstruktiv kritik och respons=)

Ha en rockig dag folkens, nu ska jag duscha och äta mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0