"Wörk"

Skönt att vara på jobb. Tillbaka till sina rutiner med träning, bra kosthållning & jobb! Har svårt med att min rutiner rubbas, det blir lixom fel. & det är så skönt att julhelvetet är över & ett nytt år har kommit.

När jag slutat idag, ska jag ringa massa samtal, söka jobb & betala räkningar. Ligger fortfarande back, men det börjar bli bättre, det är positivt. Har även fått brev från advokaten att min aktuella vräkning kommer gå till Tingsrätten, så det är bara att börja göra sig redo mentalt för en rättslig fejd. Ska börja öka takten på att hitta annat boende, fick inte någon respons på min annons i Björklövet, det var synd:/ Nya krafter /nya tag.

Back to Work
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0