"Tragical Life Storys..."

Fan var ner och handlade på Konsum precis. Träffade K som jag inte träffat på jävligt länge. Vi stod och snackade fan 30-40 minuter och catchade upp bland grönsak/frukt hyllorna. När vi sa hej då var jag typ gråtfärdig, känner att tårarna fortfarande är nära till att falla.. Vi pratade om tragiska livsöden. Gemensamma vänner som hamnat i ett jävligt tragiskt kretslopp. Där det inte finns några som helst livsvisioner utan spriten hägrar på första plats, jobb kommer i sista hand... Pockandes på uppmärksamhet och viljan att bli sedda och älskade... Fy fan.

Samtidigt sliter jag med min vardag och försöker upprätthålla min nyktra bana, min rökfria vardag, uppbyggnaden & formningen av min kropp och samtidigt försöka överleva.Orka ta mig igenom min livskris. Orka ta mig igenom dag för dag. Försöka komma underfund med vad fan jag vill göra härnäst.

I morgon är the "To Do" list jävligt lång.
Arbetslös med massa MÅSTEN att ta mig igenom.

Det jag precis känner nu är att sälja iväg alla mina möbler, skaffa kattvakt för några månader, köpa mig en enkel biljett till L.A. Vakna till liv. Få ny livsinspiration. Tända livsgnistan igen. Hitta tillbaka till glädjen.

För som det är nu så är den så gott som död.

D.Ö.D

Jag tog kort på det jag vill ha sålt idag, lagt i en mapp på datorn redo för att läggas ut för försäljning. Det enda jag vill ha kvar är en dator,en gitarr,systemkameran & mina kläder. Blir L.A aktuellt så ska jag även sälja bilen.Finns ingen mening att ha kvar den.

Nej fan, nu ska jag ta en dusch, laga lite italienskt käk & sätta i en hardcore porr rulle innan jag får besök av R....

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0