"Threats and pure bullshit"

Besynnerliga människor det finns. En ANONYM person har nu TVÅ gånger skickat SAMMA bloggkommentar.
 
Läs detta och begrunda, frågan jag ställer mig är vad personen i fråga vill komma fram till med det här? Är det ett hot? Bara allmän dumförklaring av sig själv? Det måste verkligen vara viktigt för personen i fråga att jag VERKLIGEN har läst dennes kommentar och verkligen förstått innebörden... Av, ja precis, vad egentligen?
 
( Du anonyma person, jag stavar med W INTE med enkel V, men jag förstår att det kan vara svårt att förstå med tanke på att du inte verkar vara den skarpaste kniven i lådan....)
 
"Hej Eva, har läst lite i din blogg... Detta med att "outa", hänga ut folk offentligt undrar jag om. Du kanske inte förstår att det är olaga trakasserier och förtal som ni ev. kan polis-anmälas för. Om det inte finns några som helst belägg för dina påståenden så innebär det ovanstående gällande trakasseri biten. Inte för att ni verkar vara en person som är särskilt begåvad, men rent tekniskt så kan du anmälas för förtal. Ni bör vara försiktigare med vad ni delar med er offentligt. Och det här med att "läs inte min blogg då", jag kan göra det men det finns andra som TROR på vad du säger.
Kanske ska lösa dina problem med andra genom att ta det med de personer som det angår. Jag tycker att det du håller på med är både fegt och vidrigt. Vem som helst kan gömma sig bakom internet och dator. Man visar dock mer karaktär om man vågar konfrontera personen/ personer utan hjälp av mus och tangentbord."
 
Jag vill fråga dig om du vet vad du skriver? Du verkar inte vara så speciellt påläst. & du känner inte mig. För det första så "outar" jag ut precis hur jävla mycket jag vill, så vitt jag vet så har vi en "viss" yttrande frihet i sverige, och den utnyttjar jag till fullo. Det finns inte någonstans i denna blogg några som helst legitima grunder till att polisanmäla mig för förtal, trakasserier eller hot. Det är figurerade namn oftast, MEN det finns ett par undantag och dom personerna har jag klargjort även "in their faces", att kommer dom i närheten av mig eller mina en gång till så kommer det få tråkiga följder. Detta pga att JAG har bevis, och underlag till att polisanmäla dom.  Jag kan inte låta bli att bli jävligt nyfiken på vem du är... Att du engagerar dig så i mig och hurvida jag kan bli polisanmäld eller inte. Så, frågan är ju om du har kuk nog att stå för vem du är?
 
Det tror inte jag.
 
/eWa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0