"The Lost Valentin"

Damn that was a good movie. Tårarna sprutar fortsatt och jag blev så jävla tagen av filmen. Så oerhört vacker film. About the One And Only Love. Fy fan så fin.

Ganska tung natt, insikter som gjorde mig besviken men fick ändå saker på högkant. Falska människor som jag haft runt omkring mig som jag helt enkelt inte vill ha kvar i mitt liv.

Jag anser att Vi är vuxna människor, och den här grejen med att ta parti är i mina ögon fruktansvärt omoget. Jag kan ta ett exempel. Man har gemensamma vänner som har hamnat i bråk och då anser jag att det är deras grej. Inte en jävel har någon rättighet att lägga sig i, baktala den ena eller den andra om du värdesätter dom båda individerna. Att utsätta den ena för utfrysning och inte hejja, bjuda med till fest, middag eller what evva. Fult är vad det är. Jävligt fult.

Sandlådenivå.
Jävligt "brudigt". Men för att upplysa er alla så är killar precis lika jävla dana. Gjorda av precis samma skrot och korn.

När jag kom hem inatt rensade jag FB, tog bort ett gäng människor som egentligen bara är ytligt bekanta i den här stan, ett par som var bättre vänner än så ,för jag har absolut inget utbyte av människor som tittar på mig som pesten, skakar på huvudet åt mina val, eller fryser ut mig. Ge mig en jävligt bra anledning till att dom ska få tillgång att se in i mitt liv?

Nej tack.

Jag är så FRUKTANSVÄRT JÄVLA TRÖTT på folk generellt!
För varje dag som går blir insikten bara starkare och starkare, att människan är gjord för intriger, människan är gjord för drama, människan är uppbyggd av behov att bete sig som fittor! Det är våran natur.

Detta står mig upp i halsen och jag önskar att jag aldrig behövt födas till en här jävla världen som är full av vidrigheter!

FTW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0