"The Impact"

Hur fan kan det vara möjligt att en människa har sånt fruktansvärt inflytande på dig?! Ett speciellt band mellan två egentligen helt olika människor. Jag har aldrig känt så här mycket för någon någonsin. Hon är min motsats, men endock min avbild.

Hela denna dag har gått i en dimma. Jag känner mig helt knäckt. Sovit. Vaknat. Kollat på film. Gråtit.Sovit. Gråtit.

Jag sitter vid kanalen i stan & ser ut på svanarna som lever ett sånt bekymmerslöst liv. Glider omkring på vattnet, väntar på att få något gott kastat till sig.. Tårarna rinner & jag känner mig helt jävla fantastiskt överkörd. Den berömda väggen närmar sig & jag vet inte hur jag ska göra för att mota bort den. Jag vill inte. Jag orkar inte gå under vatten ytan igen. Förr i tiden var det så lätt att få bli bekymmerslös för i vartfall en kväll. Korkade upp en Whiskey så Hey in i dimman, bort till en annan verklighet. Den tiden är över för jag vet priset av ett sådant utagerande. Jag har kommit till en annan fas i livet där jag insett att spriten gör det bara värre. Den gör dig bara så fruktansvärt illa i längden.

Du var full & du grät, tårarna slutade aldrig rinna. Du förklarade din kärlek för mig. Samtidigt som jag hade i tankarna att du var full så fanns hoppet att du endock skulle höra av dig idag för att ge oss en ärlig chans att prata ut. Att reda upp oredan & oklarheterna. Att ge oss en ny framtid. Varje gång telefonen har plingat eller ringt har jag hoppats så innerligt att det skulle vara du... Samtidigt gör det mig så förbannad att jag går & hoppas på ngt som jag egentligen vet inte skulle hända. Jag känner dig, jag vet hur du fungerar med dina känslor.

Att vi sågs igår har nu bara rivit upp såren som sakta men säkert hade börjat läka, börjat blivit ärrbildning... Nu blöder såret igen & det gör ont. Fruktansvärt ont.

Jag måste härifrån. Jag måste dra. Jag måste flytta. Jag kan inte stanna, även om det var det jag ville. Jag ville kämpa & stanna kvar i Std.

My head is overloaded.

Återigen.

Som jag gjort hela mitt jävla pissliv, fly som en skadeskjuten fågel från det ena stället till ett annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0