"The fire is On.."

Tycker mig känna att min träningslust och motivation kom tillbaka på gymmet ikväll. Det blev hela två pass, ett boxning och ett Sha´bam(dans). Skit kul. Verkligen. Har ju som sagt en ny träningspolare, Tine, som peppar mig något som helvete. Vi vill samma med träningen, har samma mål. Två ADHD freaks, kan inte bli annat än bra. Pushning på hög nivå=)

Jag är trött. Piss trött. Jobbat, hem, gjorde käk, drog till gymmet, städade bilen. Nu sitter jag här Hlet ihålig och slut som människa. Ska försöka orka duscha, ska försöka orka äta (kan bli ett projekt då jag har så jävla ont i magen...) , försöka lägga mig och slappna av till en film.....

Jag ska strukturera upp träningen lite annorlunda nu, jag ska göra ett schema som jag ska följa slaviskt. Inkluderande Powerwalks varje morgon, mag/rygg/ass övningsprogram på 20 min gånger 2 om dagen, MINST ett gruppass om dagen... Sola och jobba upp brännan... Beach 2013, nu jävlar!

Raaawwwwwww!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig...vill älska...nej ...kn***a skiten ur vore grymt bra....no limits..no strings attached;)

2013-01-15 @ 22:47:58
Postat av: Fredrik

Ewa.. Du är dum om du kör samma kroppsdelar 2 gånger om dagen hela tiden..
Att överträna en muskel kommer inte hjälpa den att bli mer "fit" utan istället göra mer skada än hjälpa.
Du måste tillåta muskeln att återhämta sig vilket tar 24-48 timmars vila om du verkligen går på den rejält.

Visst, du kan absolut motionera varje dag 1 eller 2 gånger om du nu vill det!
Men om du vill få starkare bål så är det enbart korkat att gå på den för ofta.
Kör istället mage/rygg varannan till var tredje dag, och förlita dig på att din mage stramar åt sig tack vare att du kör mycket Cardio istället.

2013-01-16 @ 17:00:39
URL: http://sandbergfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0