"Several days ago now...:"

Fan massa dagar sen jag skrev sist.

Hänt en del, men nu när man ska berätta står det ganska still.

Varit en lugn helg, Bror har vart här som vanligt, Nödveit var här idag och repade, var hemma hos Christer och hängde igår, kollade på dokmentären om Eddie Meduza. Vilken sorg att han gått förlorad.Var hemma på kaffe och smörgåstårta hos TK igår kväll, sen drog vi hem till mig och kollade på film. Emma kom förbi och tjötade och drack vin och sen försvann hon ut i dimman...

Varit och kollat på två lägenheter ikväll. Har ett gäng till som är aktuella att kolla på och jag hoppas så innerligt.Hoppas som fan. Jag MÅSTE flytta härifrån nu. Fick ett mail av min advokat i fredags ang den kommande rätttsvisten. Förlorar vi saken så kommer jag bli tvungen att betala Horhyresvärdarnas rättegångskostnader och det finns inte en sportslig chans att jag kan göra det.... Så jag måste helst härifrån. Helst igår.

Förlorat jobbet, så i morgon är min första arbetslösa dag. Har sökt ett gäng jobb redan och ska söka mer i morgon.

ÄR en sån där.

MÅSTE GÖRA MASSA DAG i morgon.

Fy fan.

När ska man få slappna av? Helt? Må bra? Se solen skina gulskimrande hela dagen och få le dagen igenom för att man har ett sånt bra vardag?

Har egentligen shit load att skriva om, men jag orkar inte.
Får ta det pö om pö...

MEN.

Jag ångrar att jag skrivit saker i sms till ett par personer, som jag ändå inte får någon respons av.
Förstått klart nu.

Jag betydde aldrig något för ngn av dom.

För den ena var jag bara en jävla knulldocka.

För den andra så var jag bara en vän som dög ett tag, så länge jag mådde bra, men när motgångarna hägrar så var jag inte den vän denna person ville ha. Jag dög inte längre.

Jag måste gå vidare.
Jag måste släppa taget.

Förstår inte att det kan vara så jävla svårt den här gången. Så många förluster jag gått igenom i mitt liv och många av dom har gått ganska smärtfritt förbi.

Men denna gång är det fan annorlunda. Kanske för att man blivit äldre och förstår vad fan ordet ÄLSKA innebär, och en människa du ÄLSKAR gör förbannat ont att förlora.

Yadayadayada...

ERROR.

Kommentarer
Postat av: AL

Yep.. Know the feeling. Småjobbigt att aldrig få svar på sms...

2013-01-14 @ 09:31:26
Postat av: Anonym

Synd du inte svarar i tele

2013-01-15 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0