"Piercing"

Mela piercade mig igår, hakpiercing, en blin bling under den töjda läppiercingen! Skit snyggt:) Gör dock ont i dag. Pulserar, dunkar & värker! Men det är det fan värt! Så himla tråkigt när man inser att det inte finns någon mer plats i ansiktet där jag vill ha någon piercing. Tycker det räcker nu. Vill egentligen ha några Dermals på kindbenen, men jag har för jävla dålig erfarenhet av det & det blir såna hiskeliga ärr:/

Ok. En till i ansiktet ska jag göra. Earl. En barbell mellan ögonen, men den ska ED i Gbg får äran att göra, skillad & trevlig man:)

Men jag har massa plats kvar i öronen & jag ska även pynta fiffin med ett par bling bling till;) Så jag har en del projekt over and all kvar att göra.

Har även en ny tatueringside som jag ska genomföra. Har egentligen massa tatueringsideer men den senaste i raden ska jag nog göra först:) En idé som inkluderar en sång Mick, gitarr, plektrum & ett notsystem med G-Klav. Kan bli digg.

Yeah Yeah..

Back To Wörk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0