"Just becuse i can"

Fick en trevlig kommentar på mitt blogginlägg " Black day", så bara för att jag så tänker jag lägga ut en sjuhelvetiskt inferno med "Kajsa Anka" "plut" bilder, only for you fucker<3 Haha! Du gav mig kvällens garv & det ska du ha tack för!

Men en tanke slog mig & detta är riktat till dig & flertalet andra BLOGGLÄSARE på darknesss.blogg.se som uppenbarligen stör sig på hur jag är, hur jag ser ut, vad jag säger eller hur jag tänker.

Varför i helvetet läser ni min blogg?! Om jag nu lägger upp massa "Kajsa Anka" bilder, tycker synd om mig själv, är en tragisk & obegåvad människa, är en fitta & ni skiter i hur jag mår eller vem jag saknar eller inte, varför orkar ni ta er tiden att följa min blogg?...

Jag kan nog ge er svaret.

Ni kan helt enkelt inte få nog av mig, mitt liv & mina intriger. Mitt liv är mer händelserikt än vad era någonsin har varit. Ni gillar att gotta er i min olycka & ni älskar när jag lägger upp lite lättklätt. Kvällens runkobjekt/pulloff material.

&.

Jag vill tacka er för att ni kryddar min blogg & mitt liv med era värdefulla kommentarer & åsikter, det värmer ända in i hjärtat! (Vet även vilka flera av er är, finns något som kallas IP nummer...)

I slutändan är det jag som är vinnaren, för jag är den människa ni önskar ni var.

Your Fucking tragical Losers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0