"Hate To AgE..."

Så var det snart dax att bli ett jävla år äldre. Den 8/1 fyller jag 27 år, helt galet. Var fan nyss 18 år. Tiden flyger iväg & jag har inte hunnit med allt jag skulle velat hittills i mitt liv.. Så många ggr jag önskat att dygnet vore 48 timmar, hinna med dubbelt så Mycket så man gör i dags läget.

Jag ligger efter som fan. Jag har ingen direkt utbildning, gick Estetisk Musik på gymnasiet, pluggade upp mina gymnasiebetyg några år senare, pluggat lite strö musikkurser på Universitetet.

Jag skulle vart Rockstjärna. Se på mig, en hobbymusiker som aldrig tagit språnget... Men en sak är jävligt säker, att snart är tiden kommen för mig. Musiken är det jag brinner för & jag ska komma någonstans med min passion. Tiden har bara inte varit rätt.

Jag hade planer om barn & familj innan 25.... Yeah Yeah to Fucking late to apologaize...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte 18 längre.....Men ta mig fan det finaste jag sett...det sitter inte i åldern..

2013-01-03 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0