"Guitarplaying"

Spelat & sjungit shitloads ikväll. Fucking soar i stämbanden. Ett par låtar där jag skulle pusha det lilla extra... Fel tonarter Men det måste testas. Utmana mig själv. Ibland går det. Ibland inte.

Trött som fan efter en ganska händelselös dag. Kanske just därför. Restless legs lixom. Tar mer energi än vad det ger. Vad har man gjort idag då... Var på gymet med Nödtveit, hängt med brorsan hemma, spelat gitarr, städat ätit mat, skitit, mys med katterna, lite film check, lagat mat, kört bil, pratat i tel, tagit modellfoton, sminkat mig... Nu ligger jag i sängen & tänker fan sova.

Ouh.. Liten ångestpust kom precis över mig..
Snart tre dagar kvar tills jag är Fucking 27.

Fuck My Life.

Ngt radikalt måste hända snart känner jag.
Livet går på sparlåga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0