"Gooooood niiight"

Jag var tvungen att gå ut. Jag behövde vara i en folklig miljö. Det tillfredsställde mina behov en kort stund. Men jag går inte till Stekarstälet i stan. Verkligen tvär vägrar. Hatar COD. Totalt helt jävla fruktansvärt piss dåligt.

Så jag stannade kvar på Strand.Men bara för en kort stund. Det var trubadur and i am a sucker for That. Nu är jag hemma. I sängen. Ensam. När jag egentligen hade behövt knullat ögonen ur mig. Är trött. Faktiskt full.

Jag är inte den där perfekta människan jag vill vara. Jag har mina svagheter. Nu har jag druckit, men under kontrollerade former. & ligger i min säng.

Ensam.är.kanske.inte.alltid.starkast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0